استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائرانی که از مسیر این استان تردد می‌کنند، اندیشیده شود.

سید علی احمدزاده گفت: امسال قصد خدمات‌دهی بیشتری به زائران اربعین داریم و نباید کمبودی در موکب‌های بین راهی در استان و همچنین شلمچه وجود داشته باشد.
 
استاندار در نشست ستاد اربعین در استان با بیان اینکه هفته گذشته از زائرسرای این استان در مرز شلمچه بازدید شد افزود: زیرسازی و سوله‌سازی این مکان در دستور کار است به همین دلیل از واحد‌های بزرگ استان خواسته شده همکاری لازم را برای رفع مشکلات آن داشته باشد.
 
وی ادامه داد: باید از تجربیات سال‌های گذشته در ارائه خدمات به زوار اربعین در زائرسرای استان بهره برد.
 
احمدزاده بیان کرد: سال گذشته کار‌های خوبی در این زائرسرا انجام شده، اما امسال خدمات بیشتری به زائران امام حسین (ع) ارائه خواهد شد.
 
وی ادامه داد: برای خدمت به زوار امام حسین (ع) از مدیران استان انتظار می‌رود از هم‌اکنون همه امکانات مورد نیاز موکب ها را تامین کنند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: لیست مایحتاج موکب‌های بین راهی و موکب‌های استان مستقر در کشور عراق برای تامین کالا‌ها و موارد ضروری آن‌ها در روز‌های آینده ارائه شود.
 
احمدزاده تاکید کرد: مردم استان در روستا‌های باشت تا خروجی گچساران همچون مردم عراق منازل خود را برای استراحت در اختیار زائران امام حسین (ع) قرار می‌دهند که بنا داریم از این حرکت بزرگ و ارزشمند مردم حمایت کنیم.
 
وی ادامه داد: کمک‌های مردمی در فرمانداری‌ها جمع‌آوری و با برنامه‌ریزی و نظارت در موکب‌های بین راهی و همچنین موکب‌های مستقر در کشور عراق توزیع شود.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای متولی تامین اتوبوس برای زائران است که از هم‌اکنون برای ایام اربعین برنامه‌ریزی داشته باشد.
 
احمدزاده با اشاره به عبور زائران استان‌های اصفهان و یزد از مسیر پاتاوه به دهدشت، گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائرانی که از این مسیر تردد می‌کنند، اندیشیده شود.
 
وی افزود: همه فرمانداران استان برای ایام تاسوعا و عاشورا و همچنین اربعین پای کار باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.