مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه نخست امسال، بیش از ۵۷۰ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در این شرکت ثبت شده است.

جهانبخش سلیمیان اظهار داشت: نیل به اهداف ایمنی در شرکت، ناشی از استقرار و اجرای دقیق نظام HSE_MS است.

وی افزود: شرکت گاز استان همواره تلاش می‌کند تا با افزایش سطح آمادگی کارکنان برای مقابله با بحران‌های احتمالی میزان وقوع خسارت‌های جانی و مالی را به حداقل برساند.

سلیمیان اضافه کرد: التزام همگانی به قواعد و مقررات و رعایت اصول و الزامات ایمنی، دقت و مسئولیت پذیری کارکنان از عوامل دخیل در بهبود شاخص‌های HSE و ثبت ساعات کار بدون حادثه در شرکت گاز استان است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه استقرار فرهنگ ایمنی، منجر به ایجاد محیط کاری امن و بدور از هرگونه تهدیدات جانی و مالی برای کارکنان و ذی نفعان شرکت شده و افزایش بهره وری و دستیابی به اهداف سازمانی را آسانتر می‌سازد، اظهار داشت: صدور سه هزار و ۶۷ مورد پروانه انجام کار و ۵۸۷ مورد بازدید دوره‌ای از وضعیت ایمنی و آتش نشانی تاسیسات و ادارات گاز استان، پایش و کنترل نظام پروانه‌های کار، انجام بوسنجی از تاسیسات گازرسانی، شناسایی مخاطرات و ارزیابی ریسک‌های ایمنی و تهیه و توزیع تجهیزات حفاظت فردی مطابق با دستورالعمل‌های فنی و ایمنی، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط و... بخشی از اقدامات مهم شرکت در تحقق اهداف کار بدون حادثه است.

سلیمیان با اشاره به روند افزایشی آمار کار بدون حادثه در سه ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، به برنامه‌های سال جدید در راستای ارتقاء و بهبود وضعیت ایمنی اشاره کرد و ادامه داد: افزایش تعداد جلسات کنترلی، دوره‌های آموزشی ایمنی و آتش نشانی با جامعه آماری گسترده‌تر و بارگذاری اطلاعات مربوط به تجهیزات اطفای حریق و سیستم‌های اعلام حریق در راستای سیستمی کردن تعمیر و نگهداشت این تجهیزات، علاوه بر سایر دستورالعمل‌های اجرایی، ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار