فرماندار سمنان با تاکید بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات، گفت: هزار و ۱۰۹ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان امسال ابلاغ و توزیع شد.

بهرامی  ابراز کرد:  هزار و ۱۰۹ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال اعتبار بین ۴۲ دستگاه‌های اجرایی شهرستان سمنان توزیع و ابلاغ شد و دستگاه‌های اجرایی که اداره شهرستانی ندارند نیز شامل این ۴۲ دستگاه هستند و این دستگاه‌ها هم موظف هستند در زمینه جذب اعتبارات در شهرستان اهتمام داشته باشند.

فرماندار سمنان اضافه کرد: اعتبارات در قالب تملک دارایی به میزان ۵۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، اعتبارات به صورت متوازن استانی ۴۵۸ میلیارد و و ۸۴۰ میلیون ریال، اعتبار متوازن ۲ به میزان ۹۰ میلیارد ریال، و از محل مالیات بر ارزش افزوده به میزان ۳۵ میلیارد ریال امسال بین ۴۲ دستگاه اجرایی در شهرستان سمنان توزیع شد.

بهرامی تصریح کرد: میزان اعتبار ابلاغی کمتر از ۱۰ درصد در قالب اعتبار استانی و بیش از ۹۰ درصد اعتبارات در قالب اعتبار ملی است و مدیران تا پایان سال مالی ۱۴۰۳ فرصت جذب اعتبارات را دارند و هر مدیری که بیشترین جذب در اعتبارات داشته باشد، به عنوان مدیر نمونه در استان مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین اعتبارات توزیعی در شهرستان سمنان مربوط به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، راهداری و حمل و نقل جاده ای، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب و شرکت شهرک‌های صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.