رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۱۲۵ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق و انبار احتکاری در استان خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، عملیات مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با جرایم اقتصادی با بکارگیری تیم‌های عملیاتی در استان به اجرا در آمد.

او با اشاره به اینکه این عملیات در راستای مطالبات مردمی و در حوزه‌های مختلف ماموریتی این پلیس به مدت ۴۸ ساعت به اجرا در آمد، افزود: یک انبار احتکار حاوی مقادیر زیادی لوازم خانگی در برند‌های مختلف، تعداد ۱۱ دستگاه کولر گازی فاقد مدارک گمرکی، یک موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰cc هوندا مدل cb، ۳ تن و ۴۰۰ کیلو کود شیمیایی فاقد مجوز حمل و توزیع را کشف و ۱۲ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: جمع ارزش ریالی اموال مکشوفه توسط کارشناسان در این طرح بالغ بر ۱۲۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال برآورد کردند و ۱۲ متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه اموال مکشوفه با هماهنگی قضائی به سازمان‌های مربوطه و جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح خرد و کلان ازطریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.