مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت : در ایام محرم در مساجد برای جوانان علاوه بر شور حسینی نسبت به شعور حسینی با ایجاد مسابقات مختلف، کتابخوانی و سخنرانی، شرایط را برای افزایش بصیرت فراهم خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت : در کانون فرهنگی و هنری مساجد برنامه‌های خاص و ویژه‌ای در این ایام شهادت برای امام حسین (ع) و یاران باوفایش در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای برنامه «هر مسجد یک کانون شور و شعور» در مساجد استان، گفت: در این ایام در مساجد برای جوانان، علاوه بر شور حسینی نسبت به شعور حسینی با ایجاد مسابقات مختلف، کتابخوانی و سخنرانی، شرایط را برای افزایش بصریت فراهم کرده‌ایم..

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۶۱ درصد از کانون‌ها در مساجد روستا‌ها و ۳۹ درصد در شهر‌ها مستقر هستند و فعالیت فرهنگی و هنری را برگزار می‌کنند که این برنامه‌ها در حال حاضر رنگ و بوی عاشورایی دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، گفت: تا آخر هفته‌جاری علاقمندان مهلت دارند در کلاس‌های مورد علاقه خود ثبت‌نام و شرکت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.