نشست خبری فرمانده نیروی هوایی ارتش در اصفهان

صبح امروز یک مرداد 1402 نشست خبری فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر واحدی با موضوع یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان برگزار شد. به گفته فرمانده نیروی هوایی ارتش از امشب یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با شرکت کلیه پایگاه‌های نیروی هوایی و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی در انارک اصفهان برگزار می‌شود.
۰۱ / ۰۵ / ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
/
برچسب ها: نیرو هوایی ، ارتش ، اصفهان
پربازدید ترین عکس ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم، با بیان اینکه متقاضیانی که با وجود دریافت پیامک، در موعد مقرر واریز وجه نداشته اند یا بعد از مهلت اعلامی نسبت به تکمیل آورده اقدام کرده بودند تصریح کرد: وضعیت نمایه سامانه از تخصیص طرح به رد درخواست تغییر کرده بود که با توجه به تأمین زمین، این گروه به مرور وضعیت پروفایلشان به تایید اولیه و تایید نهایی تغییر خواهد کرد تا در زمان مقتضی افتتاح حساب شده و با واریز آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی به طرح‌ها متصل شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
درود بر دلاور مردان نیروی هوایی که با تحریم های داخلی و خارجی در این سال‌های طولانی توانسته است امروز آبروی کشور را بخرند و جواب دشمنان را در هر زمان و هر مکان بدهند. در۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ هم آبروی نقلاب را هم خریدند. لذا افسوس که پدافند هوایی را از نیروی هوایی جدا کردند.
Iran (Islamic Republic of)
صمد آقا
۰۴:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
خدا قوت سردار
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
طالبان هم ترسید
هههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
چه جتای قدیمیه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
تازه اينا رو سرهم بندی کردیم
Iran (Islamic Republic of)
خدمتگزار
۱۰:۵۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
به گفته فرمانده نیروی هوایی ارتش از امشب یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با شرکت کلیه پایگاه‌های نیروی هوایی و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی در انارک اصفهان برگزار می‌شود.