رئیس پلیس راهور همدان گفت: بر اثر برخورد خودروی سواری با کامیون پارک شده در حاشیه بلوار شهید همدانی (فرودگاه) ۲ پسر جوان در دم جان باختند.

سرهنگ جمالی گفت: این سانحه رانندگی صبح امروز ساعت حدود ۴ و ۳۰ دقیقه در مجاورت گمرک همدان رخ داد که ۲ پسر ۲۷ و ۳۰ ساله جان خود را از دست دادند.

او گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه انجام شده تردد در حالت خستگی و خواب آلودگی و با سرعت غیرمجاز موجب انحراف خودرو به حاشیه جاده و برخورد با کامیون پارک شده در حاشیه راه می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تصریح کرد: این خودرو شماره تهران دارای ۲ سرنشین از ساکنان لرستان بود که صبح امروز در تصادف به علت سرعت بالا و شدت حادثه جان خود را از دست دادند.

سرهنگ جمالی گفت: بلوار فرودگاه شهر همدان یکی از معابر پرحادثه به شمار می‌رود که عمده سوانح به علت تردد با سرعت غیرمجاز صورت می‌گیرد بنابراین نیازمند نصب چهار دوربین ثبت تخلف سرعت در این مسیر هستیم.

او افزود: از ابتدای سال تاکنون یک سانحه فوتی در بلوار فرودگاه همدان به علت برخورد کامیون با عابر پیاده و ۲۸ سانحه خسارتی از جمله واژگونی، خروج از مسیر اصلی، برخورد با درخت و جدول در بلوار فرودگاه شهر همدان رخ داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار