مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس در جلسه شورای هماهنگی اتحادیه‌های استانی گفت: فعالیت بازرگانی سازمان به منظور شفاف سازی باید از محور هوشمند سازی عبور کند.

سید کاظم موسوی در دومین جلسه شورای هماهنگی اتحادیه استانی بر ارائه برنامه‌های اجرایی تشکل‌ها در سال ۱۴۰۲ در راستای خدمات به جامعه روستایی و کشاورزی تاکید کرد و افزود: شبکه تعاون روستایی باید ظرفیت کارکرد‌ها و رویکرد‌های خود را سیاست‌های کلان دولت متناسب کند.

او با بیان اینکه تعاون سنگر مقدس و ضرورت کشور است گفت: تعاونی‌های و تشکل‌ها نهاد مردمی و خدمات رسان هستند و این دو اصل حوزه تعاونی‌ها باید همسان و همگون دنبال شود، گفت: چرا که عدم توجه به هرکدام از این دو اصل تاثیر منفی بر حوزه دیگر خواهد گذاشت.

این مقام مسئول افزود: نیاز است شبکه نشست‌های مردمی داشته باشند و تنها به مجامع اکتفا نکنند طوری برنامه ریزی کنید که ایده‌های مختلف و طرح‌های مختلف وارد شبکه شود.

سید کاظم موسو‌ی با تاکید براینکه لازمه اعتماد سازی شفاف سازی است گفت: در کنار دستایبی دقیق بر پایه فن آوری روز باید تلاش کنیم در شبکه تعاون روستایی بیش از پول و نقدینگی به اعتبار و اعتماد سازی بیشتری دست یابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.