مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش هر هیئت آزادی یک زندانی، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۴۰ زندانی واجد شرایط با مجموع بدهی ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.

مجید صیادی گفت: با شروع ماه محرم پویش هر هیئت آزادی یک زندانی آغاز شده است و هیئت‌هایی که آمادگی کمک مالی دارند در این پویش شرکت می‌کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۰ نفر زندانی واجد شرایط با مجموع بدهی ۳۶ میلیارد تومان در زندان‌های استان به سرمی‌برند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه زندانی‌های واجد شرایط همه بدهی‌های بالای ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومانی دارند، افزود: از ابتدای سال تا کنون ۴۰ زندانی واجد شرایط با مجموع ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آزاد شده است.

صیادی اظهار داشت: از این مجموع، ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض از طرف ستاد دیه، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام بدون بهره، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان گذشت و ۱۵ میلیارد تومان نیز اعصار بوده است.

وی در پایان بیان کرد: امید است با اجرای این پویش در هیئت‌های استان بتوانیم تا پایان ماه محرم تعدادی از زندانیان را آزاد کنیم تا به آغوش خانواده بازگردند.

برچسب ها: ماه محرم ، ستاد دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار