دبیرکل حزب‌الله لبنان هشدار داد که سوئد درحال جنگ با اسلام است و نباید فریب عذرخواهی آن را خورد.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان شب شنبه در سخنانی تاکید کرد که موضع گیری‌های کشورهای اسلامی جهان باید به قطع روابط دیپلماتیک با دولت سوئد تبدیل شود.

براساس گزارش المیادین، او در ادامه افزود که کشورهای اسلامی نباید فریب عذرخواهی سوئد را بخورند. سید حسن نصرالله اعلام کرد اقدام عراق با فراخواندن کاردار خود از سوئد، مهمترین ابتکار عمل در سطح رسمی بود.

دبیرکل حزب الله افزود: اگر سوئد به این رویکرد ادامه دهد، در شریعت اسلام به عنوان کشوری که در ستیز و جنگ با اسلام و مسلمانان است قرار می‌گیرد.

نصرالله اضافه کرد: اگر ارزیابی درست باشد که موساد پشت آنچه در سوئد رخ داد، است ما با حرکتی روبرو هستیم که ادامه خواهد داشت و نیازمند موضع گیری قوی مردمی و رسمی است.

وی افزود: دولت سوئد باید سخنان حضرت امام خامنه‌ای در مورد تقبیح اهانت کنندگان به قرآن به ویژه عبارت «دولتی که علیه اسلام آرایش جنگی گرفته است» را به دقت مورد توجه قرار دهد.

نصرالله اضافه کرد: با هم می‌توانیم با این کارزار همگام شویم و به روزی برسیم که از هرگونه توهین به نماد‌ها و مقدسات خود جلوگیری کنیم.

پیش از این سلوان مومیکا، مهاجر ۳۷ ساله عراقی اقدام به آتش زدن نسخه‌ای از قرآن کریم در برابر سفارت عراق در استکهلم کرده بود و به دنبال آن، گروهی از معترضان عراقی به سفارت سوئد در بغداد حمله کرده و آن را به آتش کشیدند و در ادامه، دولت عراق تصمیم به اخراج سفیر سوئد از بغداد و فراخواندن کاردار خود از استکهلم گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
دقیقا
اول مانور میدن ضعف ببیند بیچاره میکنند ،قدرت ببیند از خر و قاطر بهتر سواری میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
سوءد و دانمارک مسلمانان را به سخریه گرفته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
فقط باید فرد هتاک رو خودشون تحویل بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
سید مقاومت فدایی داری عاشقتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
درود بر سید حسن نصرالله
آخرین اخبار