تیرماه بدون بستری کرونایی در مراکز دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گذشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تیر ۱۴۰۲ بدون هیچ بیمار بستری ناشی از ابتدا به کووید۱۹ در ۶ شهرستان زیر پوشش این دانشگاه سپری شد.

کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در تیر ماه ۱۴۰۲ در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری نشد.

وی درباره آخرین آمار شیوع کرونا بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۳ هزار و ۵۵۹ مورد مثبت بیماری کووید۱۹ بر اساس معیار‌های تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شد.

وی تصریح کرد: از ۳۱ خرداد تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، بیمار مثبت جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری نشدند و به این ترتیب، مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع کرونا تاکنون به ۱۲ هزار و ۶۴۹ نفر رسید و ۵۰ هزار و ۹۱۰ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

تیرماه بدون بستری کرونایی در مراکز دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گذشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۱۱ هزار و ۴۱۵ نفر رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.