دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی در خراسان جنوبی می‌توانند از امروز درخواست خود را به مدارس اعلام کنند.

ماندگار رئیس آموزش و پرورش استثنائی خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان متقاضی می‌توانند درخواست خود را به مدارس اعلام و در پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش ثبت کنند.

او افزود: مدیران مدارس ابتدا باید در سامانه سیدا نسبت به ثبت اطلاعات دانش آموزان اقدام و سپس در سامانه my.medu.ir در قسمت استعلام جهش اسم دانش آموز را تأیید کنند.

ماندگار بیان کرد: اولیا با انتخاب نقش دانش آموز از طریق ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir جهش تحصیلی را انتخاب و نسبت به نوبت گیری جهش با انتخاب استان خراسان جنوبی شهرستان بیرجند بر روی گزینه پرداخت و رزرو نوبت از پایگاه وصال به آدرس بلوار سجاد میدان تمنای باران_ ابتدای خیابان بصیرت جنوبی پایگاه پیوند کلیک کنند.

رئیس آموزش و پرورش استثنائی خراسان جنوبی ادامه داد: نوبت رزرو شده از سوی پایگاه تأیید و روز و ساعت مراجعه دانش‌آموز متقاضی جهش تحصیلی با تماس تلفنی به خانواده اعلام می‌شود.

او عنوان کرد: زمان نوبت‌گیری برای جهش تحصیلی از ۵ تیر شروع و ۵ مرداد به پایان می‌رسد.

ماندگار گفت: تاکنون ۲۱ نفر از پایگاه جهش استان نوبت گیری انجام داده اند که ارزیابی ۷ نفر از دانش آموزان متقاضی جهش انجام شده و نتایج از طریق سامانه my.medu.ir با انتخاب نقش دانش آموز قابل رویت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.