شاخص کل بورس با ریزش ۳۳ هزار و ۲۸۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۹۸۳ هزار و ۱۰۳ واحدی ایستاد.

شنبه (۳۱ تیر) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۶۱۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲ هزار و ۷۷۳ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با ریزش ۳۳ هزار و ۲۸۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۹۸۳ هزار و ۱۰۳ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان رسید. «شستا»، «فارس» و «تاپیکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «شهر» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با ریزش ۱۲ هزار و ۶۰۶ واحدی روی پله ۶۹۹ هزار و ۹۳۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۶۱۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۲۸۲ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۷۰۷ واحدی روی پله ۲۶ هزار و ۴۷۸ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «بانک‌ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
افران، شستا ۲ و اهرم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا ۲، شستا و خگستر بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
کارا، پاداش و اعتماد بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۳۱ تير ۱۴۰۲
ما وارد شدیم قبلا ضرر کردیم منتظریم ضرر جبران بشه بکشیم بیرون. مطمئن باشید میرم سراغ طلا و لار. دولت به ما رکب زد. آقای رئیس جمهور هم حمایت نکرد. پیشنهاد میکنم فقط طلا بخرید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۳۷ ۳۱ تير ۱۴۰۲
من این دماها فهمیدم از روعسا همش حرف دیگه بی اعتمادم
Iran (Islamic Republic of)
ج
۱۹:۳۵ ۳۱ تير ۱۴۰۲
عزیز آن دولت میخواد کمک به بورس کند ولی یه دولت بی اقتصادی دست توجیب بورسه چه توقعی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۳۱ تير ۱۴۰۲
بورس دیگه جای موندن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۳۱ تير ۱۴۰۲
تامین کسری بودجه دولت از طریق بورس
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۱۳:۳۰ ۳۱ تير ۱۴۰۲
خدایا نجاتمون بده پولمون رفت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۳۱ تير ۱۴۰۲
من اصولا به کسی توهین نمی کنم ولی اگر با وضعی که تو این مدت دیدن دوباره وارد بازار بورس میشین حقتون هست تا همه چیزتون رو از دست بدین. بهتره به یک روان شناس مراجعه کنید تا بتونید این قمار رو ترک کنید.
Germany
ناشناس
۱۴:۲۳ ۳۱ تير ۱۴۰۲
خداوند می فرمایید ، به بندگان عقل - چشم - شعور و قوه ادراک دادیم تا راه خود را از بیراه تشخیص دهد ! بورس یک مکان برای غارت قانونی دارایی مردم است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۱ تير ۱۴۰۲
چند ساله چند وقت یک بار ناله میکنید بورس ضرر میده
میشه بگید اگر بورس همش ضرر پس سرمایه هاتون تو بورس چه کار میکنه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۸:۲۰ ۳۱ تير ۱۴۰۲
آقای که میگی پس پولتون تو بورس چکار می‌کنه چند ساله به قول خودت گیر کرده همچین چندین برابر شده بعد سرمایه ما بعد چندسال نصف شده تو بودی بر می‌داشتی مونده شاید یک روزی حداقل خود پول برگرده بعد از بورس فرار کنیم یعنی اصلا دلمون نمیاد بفروشیم به زیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۳۱ تير ۱۴۰۲
کاربر ۱۴:۵۲ عزیزم انسان راحت میتونه واسه مردم خط و نشون بکشه.و مردم قضاوت کنه.اما قضاوت حق هیچکس نمیکنه.عزیزم من خودم یکی از اون ادمها هستم.سال ۹۹ به امید اینکه گره از کارم باز بشه سرمایه وارد بورس کردم و بورس شرع به ریزش کرد تا حدی که بعد از ۳سال و چند ماه ضرر برنگشت خوب وقتی ۷۰ درصد تو ضرریم چطور بیرون بیام .تو بهار ۱۴۰۲ که بورس تکون خورد و امید داشتیم اصل سرمایه ما برگرده که یکهو نامه مهرمانه جناب مخبر اوضاع رو بدتر از سال ۹۹ کرد.که جوابش باشه واسه قیامت.حالا شما بودی حاضر بودی باضرر۷۰ درصدی پولتو بکشی بیرون پولی که ارزش ذاتی خودش رو عم نسبت به سال ۹۹ از دست داده.روند بورس رو نامه جناب مخبر بهم زد.و باعث شد مردم عادی ضررهای خانمان سوز بکنند و کسانی که از نامه خبر داشتند سود سرشار.حالا هم امیدمان به قوه قضائیه هست که ببینیم چکار میکنه در احیاء حق الناس از دست رفته مردم
آخرین اخبار