سخنگوی شرکت هواپیمایی گفت: همزمان با نزدیک شدن به ایام عاشورا و تاسوعا و افزایش تقاضا اقدام به برقراری پرواز نجف از برخی فرودگاه های بین المللی کشور از جمله پیام کرده ایم.

 همزمان با رسیدن به ایام عاشورا و تاسوعا و همچنین افزایش سفرهای زیارتی به نجف و کربلا شرکت های هواپیمایی برنامه ریزی برای افزایش  سفر به نجف و کربلا را در دستور کار خود قرار داده است.

با توجه به افزایش میزان تقاضای سفر در شهرهای مختلف برای انجام پروازهای زیارتی به نجف شرکت  هواپیمایی تابان  اقدام به برنامه ریزی در این خصوص کرده است که در نتیجه با پیگیری های صورت گرفته در برخی از فرودگاه ها از جمله پیام برای اولین بار پروازهای نجف برقرار شد و در برخی از شهرها هم تعداد پروازها به نجف افزایش یافت که در همین رابطه  مرضیه جعفر زاده سخنگوی  شرکت هواپیمایی به باشگاه خبرنگاران  از برقراری پروازهای نجف تابان  از مبدا فرودگاه بین‌المللی پیام در روزهای شنبه هر هفته برای نخستین بار خبر داد.

او می گوید: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از امروز (شنبه) پروازها به مقصد نجف اشرف و بالعکس از مبدا فرودگاه بین‌المللی پیام برقرار خواهد شد، بر همین اساس نخستین پرواز از مبدا فرودگاه بین‌المللی پیام به مقصد نجف اشرف ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه امروز (شنبه ۳۱ تیرماه) انجام خواهد شد.

جعفرزاده توضیح داد: هواپیمایی تابان هواپیمای MD سری ۸۸ با ظرفیت ۱۶۵ مسافر را برای این خط پروازی اختصاص داده است که در صورت استقبال مسافران، تعداد پروازها در آینده‌ای نزدیک افزایش خواهد یافت. این شرکت علاوه بر این خط پروازی، روزانه از تهران و مشهد به شهرهای نجف و بغداد نیز پرواز دارد.

گفتنی است با برنامه ریزی صورت گرفته و با نزدیک شدن به افزایش تقاضا برای پروازهای زیارتی برنامه ریزی در  راستای بالا بردن تعداد پروازها صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار