پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۶ مرداد تا ۳۱ شهریور از روز دوشنبه ۲ مرداد ماه آغاز می‌شود.

پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۵/۱۶ لغایت ۱۴۰۲/۶/۳۱ (مسیر‌های رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ و مسیر‌های برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱) روز دوشنبه ۲ مردادماه آغاز می‌شود.

فروش بلیت در کلیه محور‌ها توسط فروشندگان حضوری (آژانس ها) از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲ مردادماه آغاز می‌شود ،فروشندگان غیرحضوری (سایت‌های مجاز) نیز از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲ مردادماه، فروش بلیت در  تمامی محور‌ها را انجام خواهند داد.

فروش بلیت در ایستگاه‌های راه آهن نیز، از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۳ مرداد ماه انجام می‌شود .هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.

 

برچسب ها: بلیت قطار ، فروش بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۳۱ تير ۱۴۰۲
سلام.واردات میلیونی خودروهای زیر ۱۸۰۰cc،همچنین هیبریدی،برقی را بدون تعرفه و یا با تعرفه دو درصد برای عموم مردم ایران آزاد کنید و به این انحصار و احتکار،گرانفروشی ده برابری و استعمارگری پنجاه ساله سایپا و ایران خودرو پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۳۱ تير ۱۴۰۲
اگر همان لحظه اول که سایت باز میشود موفق شدید بلیط یک کوپه دربست بگیرید مخصوصا مسیرهای پر تردد مثل مشهد واقعاً هدف از این گونه پیش فروش قطره چکانی چیست و چرا باید همه چیز وهرکاری در مملکت برای کاسبی و درآمد عده ای خاص باشد آن هم در دولتی که ادعای عدالت را با خود یدک میکشد!!!!!!!!
France
سعید
۱۳:۵۶ ۳۱ تير ۱۴۰۲
دلال ها از همین الان خریدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۳۱ تير ۱۴۰۲
در سایت ها که اصلا نمیشه خرید کنی چون فروش رفته فقط باید قبل از ۶ صبح در دفاتر باشی .
در دفاتر حدود ۵ دقیقه اول فروخته میشود ‌ .


دولت با این همه ادعا قطار و ریل و ... کم داره .
فروش بلیط به روش قطره چکانی انجام میشه .
آخرین اخبار