با افزایش تجهیزات و یونیت‌های دندانپزشکی درمانگاه شهدای بیرجند به ۱۰ دستگاه، خدمات ارائه شده به بیماران در این درمانگاه ارتقاء یافت.

 

هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: پیش از این، بخش دندانپزشکی درمانگاه شهدای بیرجند به صورت سالنی بود و تفکیک بین بیماران به لحاظ فیزیکی انجام نمی‌شد که با راه اندازی بخش جدید و استفاده از امکانات به روز، خدمات بهتری به مردم ارائه می‌شود.

او تهیه ۴ یونیت جدید دندانپزشکی، بازسازی و بروز کردن تجهیزات وسایل دندانپزشکی و تجهیز اتاق ضدعفونی را از جمله اقدامات انجام شده اعلام کرد و افزود: برای این تغییرات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


هیهات با بیان اینکه خدمات ایمپلنت نیز به خدمات دندانپزشکی اضافه شده است ادامه داد: تاکنون خدمت رادیولوژی تمام فک در درمانگاه شهدا انجام می‌شد که با خرید وسائل مورد نیاز، از این پس رادیولوژی تک دندان نیز امکان پذیر است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰ یونیت دندانپزشکی در این درمانگاه فعال است عنوان کرد: به جز خدمت ماموگرافی، سایر خدمات رادیولوژی در درمانگاه شهدا به مراجعان ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار