امروز طی مراسمی و با حضور استاندار کردستان ۱۰۰ دستگاه ویلچر به همت خیرین به توانخواهان بهزیستی کردستان اهدا شد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز در آیین اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر توسط ۲ خیر سنندجی به معلولان این شهر افزود: در سفر رئیس بنیاد مستضعفان به کردستان، ۱۰ میلیارد تومان به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کمک شد که این نماد جایگاه ویژه معلولان در نظام اسلامی است.

او، کردستان را مهد انسان دوستی و پیشتاز فرهنگ خیری در کشور دانست و افزود: اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر شامل ۵۰ دستگاه برقی و ۵۰ دستگاه معمولی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به توانخواهان بهزیستی بیانگر آفتاب پرفروغ نوع دوستی در این استان فرهنگی است.

استاندار کرستان از اقدام خداپسندانه دو خیر کردستانی به نام‌های بهنام محمدی وحاجیه  زمانه محمدی تقدیر و ابراز امیدواری کرد: کردستان بسان همیشه در تمام عرصه‌ها به ویژه استمرار و ترویج فرهنگ خیری، در کشور بدرخشد.

او یادآور شد: این کار خیرخواهانه، مسئولیت ما مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و باید حداقل وظیفه خود را در خدمت به مردم به درستی انجام دهیم.

استاندار کردستان گفت: دولت برای مناسب سازی فضای شهری و رمپ ادارات دولتی در استان به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه و تاکید کرده است که در فرایند صدور و تایید نقشه‌های ساخت و ساز مکان دولتی، تجاری، خدماتی و عمران شهری الزامات جامعه ارزشمند معلولین را مد نظر قرار دهند.

زارعی کوشا در ادامه از تلاش فرماندار سنندج برای راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در سال گذشته تقدیر کرد و افزود: امبدواریم با این کار دغدغه وجود معتادان متجاهر در خیابان‌های سنندج برطرف و این وضعیت ساماندهی شود و سنندج که به زیبایی شهره است، همچنان زیبا بماند.

در این آیین ۱۰۰ دستگاه ویلچر به ارزش سه میلیارد تومان توسط بهنام محمدی و حاجیه خانم محمدی خیرین سنندجی به معلولان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.