رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: برای تسهیل در سرمایه گذاری و کمک به فعالان اقتصادی جهت آغاز کسب و کار و تولید در این منطقه آزاد ۱۰۰ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۵۰ هزار میلیارد تومان بی‌نام صادره شده است.

امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار  گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار با دسترسی به بزرگترین بندر اقیانوسی ایران و به عنوان یکی از چهار شهر لجستیک کشور تلاش کرده تا با استفاده از ظرفیت‌های ویژه موجود در راستای ایفای نقش خود در اقتصاد ملی و منطقه‌ای در کنار سایر مناطق آزاد و ویژه کشور ایفای نقش کنند.

وی بیان کرد: برای جذب سرمایه گذاری اقدامات مختلفی انجام شده که یکی از آن‌ها حضور در دومین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مشهد مقدس است که توانستیم به خوبی ظرفیت‌ها را معرفی کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان با درک صحیح از فرصت برگزاری این نمایشگاه، نسبت به برنامه ریزی جهت برگزاری نشست تخصصی بررسی چالش‌ها و راهکار‌های فعال شدن و توسعه محور شرق که از مبدا چابهار آغاز می‌شود و از مزیت‌های اصلی این منطقه هست اقدام کرده است.

وی بیان کرد: در عرصه بین المللی، دولت‌ها و بخش خصوصی، به اجماع به مزایای اقتصادی هر چه سریعتر فعال شدن کریدرو‌های شمال- جنوب و محور شرق تاکید دارند و به اتفاق، چابهار شهر موج و مرجان را به عنوان چهارراه تجارت نوین جهانی جهت تسهیل تبادل محصولات شرق آسیا به آسیای میانه، قفقاز و روسیه و اروپا به عنوان گزینه‌ای امن و کاملا اقتصادی مطرح می‌کنند.

مقدم با اشاره به اینکه مدیریت منطقه آزاد چابهار مصمم است به حول و قوه الهی در جهت تامین پس کرانه‌ها و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز با هدف جهانی و مردمی شدن حرکت کند، افزود: در همین راستا از تمامی علاقه‌مندان سرمایه گذاری در حوزه‌های صنعتی و تولیدی، خدماتی و گردشگری، حمل و نقل و ترانزیت و تامین کنندگان مالی دعوت می‌شود تا جهت بررسی و بازدید از منطقه آزاد چابهار، فرصت‌های پیش‌بینی شده سرمایه گذاری و سایر مزیت‌های موجود و دیگر ظرفیت‌های چابهار در این خطه از میهن عزیزمان حضور یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.