فرناندز، کاپیتان جدید منچستریونایتد، در یک مصاحبه با سایت باشگاه در این باره گفت بازوبند تیمی مثل یونایتد برایش افتخار بزرگی است.

منچستریونایتد در روز‌های گذشته رسما اعلام کرد که بازوبند کاپیتانی را از هری مگوایر گرفته و در اختیار برونو فرناندز قرار داده است.

این ستاره پرتغالی در بخش عمده فصل گذشته هم با توجه به نیمکت نشین بودن کاپیتان قبلی، هری مگوایر، بازوبند را به بازو می‌بست. او دقایقی پیش در کمپ تمرینی شیاطین سرخ در مصاحبه با سایت باشگاه درباره این اتفاق صحبت کرد.


کاپیتان اول یونایتد شدن برای من فراتر از رویا است
این افتخار بزرگی است. اولین بار که بازوبند را به بازو بستم در چمپیونزلیگ و بازی با پی‌اس‌جی بود. اوله گنار سولسشر اولین کسی بود که بازوبند یونایتد را به من داد و راستش را بخواهید وقتی فهمیدم تعجب کردم. به او گفتم اوله، این برایم افتخار خیلی بزرگی است. هنوز هم بازوبند و پیراهن آن بازی را دارم.


کاپیتان منچستریونایتد شدن برای یک فوتبالیست افتخار است. شما متوجه می‌شوید در جایگاهی هستید که همه آرزویش را دارند. بازی کردن برای منچستریونایتد و به بازو بستن بازوبند یعنی مسئولیتی بزرگ و این افتخار است.


اولین تجربه برونو به عنوان کاپیتان اول یک باشگاه بودن
بله، این اتفاق خاصی است، چون من تا حالا رسما کاپیتان اول هیچ تیمی نبوده‌ام. این بازوبند را قاب می‌کنم و همیشه نگه می‌دارم، چون می‌خواهم تا ابد یادم باشد که چه لحظه درخشانی را تجربه کردم. من حالا دیگر می‌دانم که در دوران حرفه‌ایم موفق بوده‌ام، چون به خودم که نگاه می‌کنم می‌بینم کاپیتان یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا هستم.

خانواده برونو به اندازه او از کاپیتانی‌اش خوشحالند
خانواده من قبلا در اولدترافورد بوده‌اند و خیلی وقت‌ها از این تجربه لذت‌بخش حرف می‌زنند. آن‌ها به همراه من روی چمن ورزشگاه قدم گذاشتند و باورتان نمی‌شود که چقدر خوشحال بودند. کسی چه می‌داند، شاید در اولین بازی فصل هم کنار من وارد زمین اولدترافورد بشوند تا مثل من احساس غرور و افتخار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار