اعلام مکان و زمان تشییع شهدای فراجا در کهگیلویه وبویراحمد

بر اساس اطلاعیه و نشست ستاد فراجا کهگیلویه و بویراحمد مراسم تشییع دو شهید نیروی مبارزه با مخدر کهگیلویه و بویراحمد صبح شنبه ۳۱تیرماه در یاسوج برگزار می شود.

صبح امروز جمعه سی تیرماه جزئیات مراسم تشییع دو شهید مبارزه مواد مخدر شهید سرگرد امینی مهر و سروان درخشان فر در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار در این جلسه گفت: مصطفی احمدپور یکی از سرکرده حادثه ایذه بود که به وسیله نیروی های مقتدر انتظامی استان به هلاکت رسید.
 
سید جواد هاشمی مهر افزود: مراسم تشییع دو شهید امینی مهر و درخشان هشت و ۳۰دقیقه صبح روز شنبه ۳۱ تیر ماه به سمت میدان هفت‌تیر، خیابان طالقانی، میدان امام حسین برگزار می شود.
 
سرهنگ جهانبخش محمدی سیرت معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: بعد از تشییع این دو شهید مدافع وطن و اقامه نماز و سخنرانی نماینده، ولی فقیه در استان  پیکر این دو شهید در گلزار مطهر شهدای یاسوج به خاک سپرده می شود.
 
شهیدان امینی و درخشان فر روز پنج‌شنبه ۲۹تیرماه در مبارزه باسواد گران مرگ در منطقه سرنجلکل یاسوج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.