امروز در برخی استان ها رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

جمعه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

 بیشینه بارش در اردبیل و نیمه شرقی آذربایجان شرقی است. این وضعیت روز شنبه و با شدت کمتر در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی، اردبیل و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی نیز انتظار می‌رود. 

روز‌های یکشنبه تا سه شنبه نیز در برخی نقاط شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

 طی دو روز آینده در برخی نقاط واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان شرق و شمال هرمزگان و جنوب شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شبه رشد این رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

 طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. 

همچنین از جمعه تا یکشنبه در بعضی ساعات سرعت وزش باد در برخی مناطق جنوب غرب و نوار مرزی غرب کشور افزایش می‌یابد که خیزش گردوخاک در برخی از مناطق استان‌های خوزستان غرب ایلام و غرب کرمانشاه دور از انتظار نیست. روز جمعه خلیج فارس و شنبه و یکشنبه دریای عمان بویژه مناطق شرقی آن مواج خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار