رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد تا به منظور پیشگیری از حوادث ترافیکی در مراسم‌های ویژه ماه محرم به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

محمد حیدری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : برای پیشگیری از حوادث ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور، پلیس راهور استان از شهروندان خواست به برخی نکات توجه کنند.

تاحد امکان مراسمات درحسینه ها، مساجد، تکایا ومحل‌های خارج از معابر و خیابان‌ها برگزار شود.

در صورت احداث چشمک زن، مخروطی، مثلث شب رنگ و... استفاده شود.

مسدود نمودن معابر، یک طرفه محل برگزاری مراسم در مکان معین نظیر داربست، چادر و..، ضمن تامین روشنایی اطراف، الزاما از علائم هشدار دهنده کافی مانند: چراغ کردن خیابان‌ها بدون مجوز پلیس راهور موجب مسئولیت برای مسئولین هیئت‌ها وپیگرد قانونی دارد.

نصب پرده و نوشته، گل مالی خودرو‌ها و هر عملی که موجب کاهش دید پیرامونی رانندگان گردد برابر ماده ۲۰۷ آئین نامه راهور، تخلف و توسط عوامل پلیس راهور اعمال قانون می‌گردد.

تردد و ورود موتورسیکلت سوران به داخل هیئت‌ها، دسته جات عزاداری ممنوع است.

از توقف دوبله و هر گونه سد معبر در تقاطع‌ها ورودی و خروجی معابر، میادین، و اماکن خصوصی و دولتی پیرامون محل‌های عزاداری جدا خودداری شود.

در نصب و جا نمایی ایستگاه‌های صلواتی ملاحظات ترافیکی رعایت شود.

مسئولان هیئت‌ها در صورت عبور هیئت از طول و عرض معابر ضمن هماهنگی و همکاری با عوامل پلیس راهور، با به کار گیری عوامل انتظامات هیئت‌ها از بروز تصادف و ترافیک جلوگیری به عمل آورند و مراقب افراد خردسال و کودکان باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.