پلیس امنیت اقتصادی سمنان با متخلفان کالای قاچاق برخورد قاطعانه می‌کند

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از کنترل مبادی ورودی و خروجی استان و حساسیت پلیس بر روی نشانگاه های از پیش تعیین شده این حوزه با هدف جدیت در مقابله موثر با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی این استان با متخلفان کالای قاچاق برخورد قاطعانه می کند.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی  در اولین جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز،  اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی می بایست با تدوین برنامه منظم و ترسیم چشم انداز ماموریتی، طی برنامه ریزی عملیاتی نسبت به برخورد قاطعانه با قاچاق کالا اقدام کند.

 جانشین انتظامی استان ادامه داد: موضع پلیس امنیت اقتصادی در امر برخورد با متخلفان کالای قاچاق بسیار جدی و قاطعانه است و می بایست سایر پلیس های تخصصی در این زمینه به عنوان یاری رسان آن، ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری "مدظله العالی" در بحث مبارزه با قاچاق کالا، افزود: لازمه مبارزه با قاچاق کالا، عزم همگانی است و پلیس می بایست با مشارکت سایر دستگاه های دولتی مسئول نسبت به برخورد و مقابله با آن اهتمام ویژه بورزد.

  سرهنگ میراحمدی با اشاره به تمرکز پلیس امنیت اقتصادی در زمینه برخورد با کالای قاچاق به عنوان یک پلیس تخصصی در این زمینه، اضافه کرد: سایر پلیس های تخصصی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا یاری رسان پلیس امنیت اقتصادی هستند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کنترل مبادی ورودی و خروجی استان و حساسیت پلیس بر روی نشانگاه های از پیش تعیین شده خبر داد و گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان کالا و ارز ، هرگونه تحرکی را در نطفه خفه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.