آندره اونانا با انتشار پیامی بلند با هواداران اینتر خداحافظی کرد و پیوستنش به منچستریونایتد را رسما اعلام کرد.

آندره اونانا، که دیروز به سفر به شهر منچستر در کمپ شیاطین سرخ حضور پیدا کرده بود، دقایقی پیش با انتشار یک پیام با هواداران تیم سابقش، اینتر، خداحافظی کرد و در این پیام رسما از پیوستنش به منچستریونایتد خبر داد.

اونانا که دوران درخشانی را با پیراهن نراتزوری پشت سر گذاشت و فصل گذشته با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت، اما با شکست مقابل منچسترسیتی نتوانست به جام قهرمانی برسد، بر اساس گزارش‌ها با قراردادی ۴۹ میلیون یورویی راهی یونایتد شده است.

دروازه‌بان کامرونی در هفته‌های گذشته با اریک تنهاخ و مدیران یونایتد به توافق شخصی رسید و سپس مذاکرات طولانی بین دو باشگاه آغاز شد که در نهایت با توافق دو طرف به پایان رسید.


متن پیام خداحافظی آندره اونانا با هواداران اینتر به این شرح است: "هیچوقت فکرش را نمی‌کردم خداحافظی اینقدر سخت باشد. یک سال پیش که به نراتزوری پیوستم خیلی‌ها می‌گفتند این باشگاه و این شهر خصوصیت خاصی دارد و من حالا این را تایید می‌کنم. من از همان روز‌های اول فهمیدم نراتزوری یک خانواده است و اینتری بودن یک نوع نگاه خاص به زندگی است. من عاشق سن‌سیرو، لا کوروا و شهر میلان شدم. حالا شرایطی فراهم شده که مسیر جدیدی را در منچستر آغاز کنم. من با شور و شوق زیاد به تیم جدیدم می‌روم، ولی می‌دانم که دلم برای شما تنگ می‌شود. تشکر بی‌پایان از همه اینتری‌ها. شما هستید که این باشگاه را بزرگ می‌کنید. شاید یک روز دوباره به هم برسیم، ولی حالا وقت آن است که با چالشی جدید روبرو شوم و شما را از راه دور تشویق کنم. بازیکن‌ها می‌آیند و می‌روند، ولی باشگاه‌ها همیشه می‌مانند و اینتر فراتر از هر کس و هر چیزی است. آندره اونانا".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار