فرصتی برای استعداد‌های دیده نشده

مسابقات فوتبال خیابانی، جام شهدای ۱۵ خرداد، جامی برای کشف استعدا‌هایی که در رشته فوتبال فرصتی برای دیده شدن نداشت.

 مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان اصفهان گفت: مرحله نهایی این مسابقات با مساعدت باشگاه سپاهان در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان اصفهان برگزار شد و با همکاری این باشگاه قرار است مستعدین هم در تیم‌های پایه باشگاه ورود پیدا کنند.


رضوان اصغری افزود: با بیان اینکه این ستاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدام به راه اندازی خانه‌های احسان در سراسر کشور کرده گفت: هدف خانه‌های احسان کشف و شناسایی ظرفیت‌های بلقوه‌ای است که در مناطق کم برخوردار و کمتر دیده شده وجود دارند.

او گفت: جام شهدای ۱۵ خرداد یا همان فوتبال خیابانی را با هدف شناسایی مستعدین فوتبال برای سال دوم اجرایی شد تا در این طرح استعدا‌هایی که به هر دلیل نتوانسته اند ظرفیت‌های خود را نشان دهند فرصتی برای عرض اندام و نشان دادن قابلیت‌های فوتبالی خود داشته باشند.


اصغری افزود: این طرح ملی که همزمان در سراسر کشور در حال اجراست در ۱۴ محله که ۸ محله در شهر اصفهان و ۶ محله در دیگر نقاط استان اصفهان با برگزاری مراحل مقدماتی آن مرحله استانی و انتخاب برترین‌های آن در اصفهان به پایان رسید.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان اصفهان گفت: این طرح در استان اصفهان با بیش از ۱۸۰ تیم در رده سنی نوجوانان و جوانان و با حضور بیش از هزار ورزشکار و فوتبالیست مستعد با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام ره برگزار شد.


مرحله کشوری این طرح ملی شهریور امسال با حضور ۳۱ استان به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.