حسین رحیمیان طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان معرفی شد.

 معاون بازرسی، نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور امروز در مراسم تقدیر و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان در سنندج ،گفت: رویه نادرست افزایش قیمت‌ها با تغییر سال در کشور نیاز به اصلاح دارد و امیدواریم این مهم مورد توجه قرار گیرد تا برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

 احمد جعفری  اظهار کرد: حتی در شرایطی که اقتصاد در کشور ما پایدار باشد با تغییر سال، همه دستگاه‌ها اعم از دولتی و خصوصی به دنبال افرایش قیمت‌ها هستند و این عادت و رویه اشتباهی است که نیاز به اصلاح دارد.

او بیان کرد: آنچه معیشت مردم را زیر سوال می برد و احساس آرامش را از آنها می گیرد بی شک وضعیت اقتصادی نامناسب است.

معاون بازرسی، نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور ادامه داد: استمرار تورم و گرانی در هر جامعه منجر به از بین رفتن بنیان‌های اخلاقی و اقتصادی خواهد شد.

جعفری‌نسب با بیان اینکه با وجود شرایط حاکم بر کشور رسالت تعزیرات حکومتی سنگینتر شده است، گفت: در راستای اجرای برنامه تحولی ریاست سازمان تعزیرات حکوکتی کشور در ۲ سال اخیر ساماندهی مشکلات و تخلفات اقتصادی در اولویت قرار داده شده است.

او با اشاره به اینکه قرارگاه تحقق شعار سال در این سازمان تشکیل شده است، بیان کرد: مجموعه تعزیرات حکومتی در کنار رسالت دادرسی و رسیدگی به تخلفات اقتصادی در حوزه تنظیم بازار هم ورود می کند.

معاون بازرسی، نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در ارتباط با تغییر مدیران این سازمان، یادآور شد: تغییرات در این سازمان سیاسی نیست و بیشتر تخصصی است و بی شک اعمال تغییر در هر مجموعه هم با هدف دستیابی به خلاقیت های جدید انجام می شود.

سید نجیم حسینی که هفت سال مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان بود در این مراسم گزارشی از مهمترین اقدامات خود را ارائه کرد و از همه افرادی که او را در انجام صحیح رسالتش یاری کردند، تشکر کرد.

حسین رحیمیان هم که سابقه ۶ سال ریاست تعزیرات حکومتی شهرستان های سقز و قروه را در کارنامه فعالیتش دارد، به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی کردستان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.