معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت مرز ماهیرود، مسیر امن و باثبات برای صادرات کالا به کشور افغانستان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، موقعیت منحصر به‌فرد را ایجاد کرده و مرز ماهیرود، مسیر امن و باثبات برای صادرات کالا به کشور افغانستان است.

جواد اشرفی روز پنجشنبه درباره اهداف حضور در دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در مشهد مقدس برپاست، گفت: یکی از اهداف شرکت در این نمایشگاه معرفی و ارائه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در حوزه‌های مختلف است.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی بیرجند توانسته زمینه اشتغال ۲ هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم کند و ۶۰ درصد سرمایه‌گذاری انجام شده در این مجموعه، خارجی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد در این نمایشگاه نیز مورد استقبال خیلی از تجار و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار گرفت.

خراسان جنوبی دارای چهار بازارچه مرزی است که فعال‌ترین آنها در سال‌های اخیر مرز ماهیرود بوده و سومین معبر رسمی ایران با افغانستان در کنار مرز دوغارون خراسان رضوی و مرز میلک سیستان و بلوچستان شناخته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار