دبیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام در یزد گفت: همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور، فردا در ۵۰۰ نقطه استان برگزار می‌شود.

سیدمحمود حسینی دبیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام در یزد گفت: بسته‌های فرهنگی شامل کاور، روسری و سربند بسته‌بندی شده که در روز مراسم در روز جمعه ۳۰ تیرماه جاری و در اولین جمعه ماه محرم به صورت رایگان در بین خانواده‌های دارای شیرخواره توزیع می‌شود.

او با قدردانی از خیران و خانواده‌هایی که در این امر معنوی شرکت و همراهی کردند، ادامه داد: بین تمام خانواده‌های دارای فرزند شیرخوار که در همایش شیرخوارگان در مناطق مختلف استان شرکت کنند، بسته‌های فرهنگی رایگان توزیع می‌شود.

دبیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام یزد خاطرنشان کرد: همایش معنوی شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در اولین جمعه ماه محرم در بیش از ۵۰۰ مکان در سراسر استان برگزار می‌شود و این مراسم در شهرستان یزد در حسینیه آقا در خیابان انقلاب انجام می‌شود.

حسینی بیان کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرستان یزد از ساعت ۸:۳۰ صبح و در سایر مناطق بر حسب ضرورت عصر همان روز با برنامه‌های متنوع در فضایی معنوی با همراهی خانواده‌ها برگزار می‌شود.

خانواده‌های مومن و ولایتمدار در این مراسم‌ها در قالب برنامه‌های مختلف با روی دست گرفتن فرزندان شیرخوارشان در جای جای استان به یاد شش ماهه حضرت امام‌حسین (ع) به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.