وزیر خارجه صهیونیست‌ها از همتای فرانسوی خود خواسته است با استفاده از نفوذ پاریس بر لبنان مانع از درگیری نظامی میان حزب‌الله و صهیونیست‌ها شود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که الی کوهن، وزیر خارجه صهیونیست با کاترین کولونا، همتای فرانسوی خود دیدار کرده و از او خواسته است تا با استفاده از نفوذ خود در لبنان، از شروع درگیری میان حزب‌الله و این رژیم جلوگیری کند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بدون اشاره به اشغال اراضی لبنان، فلسطین و سوریه توسط این رژیم، اقدامات حزب‌الله در مرز‌های لبنان را تحریک‌آمیز خواند و افزود: این اقدامات می‌تواند به یک رویارویی نظامی تبدیل شود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ادامه داد: در این دیدار، دو طرف مسائل مرتبط با امنیت منطقه به ویژه تلاش جهت حل‌وفصل تنش‌های موجود با حزب‌الله در مرز‌های شمالی و مقابله با برنامه هسته‌ای ایران را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

این درحالی است که اوایل تیرماه نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه حائل میان مرز لبنان با سرزمین های اشغالی تجاوز کرده و پوشش گیاهی این منطقه و درختانش را از بین بردند. اما شهروندان لبنانی توانستند از تجاوز بیشتر نظامیان صهیونیست به منطقه حائل جلوگیری کنند و ارتش لبنان نیز در منطقه مستقر شد.

پس از این حادثه صهیونیست‌ها اعلام کردند نیروهای حزب‌الله در زمین‌های لبنان مستقر شدند و در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی چادر زده و در آن‌ها ساکن شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار