رئیس جریان صدر عراق با اشاره به مجوز سوئد برای سوزاندن پرچم عراق، تاکید کرد این کار عبور از خط قرمز است.

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در واکنش به مجوز پلیس سوئد برای سوزاندن دوباره قرآن کریم و پرچم عراق در توئیتر نوشت که پرچم عراق خط قرمز است.

مقتدی صدر در ادامه اعلام کرد: پس از آنکه سوئد، بخاطر ایمان نداشتن به امور آشکار و نهان آسمانی، دشمنی خود با اسلام و دیگر کتب آسمانی را آشکار ساخت، اکنون نوبت به تعرض این کشور به خطوط قرمز دیپلماتیک و عرف سیاسی رسیده و با اعلام موافقت جهت سوزاندن پرچم عراق، دشمنی خود با عراق را نیز نشان داد.

رئیس جریان صدر در ادامه افزود که تنها سهم خود را از این اقدام انجام داده است و در ادامه منتظر واکنش رسمی و قاطع دولت عراق خواهد ماند.

او در ادامه با اشاره به موضوع صدور مجوز هتک حرمت مجدد قرآن کریم از سوی سوئد ادامه داد: اگر سوزاندن قرآن دوباره اتفاق بیافتد، پاسخ درخور آن سوزاندن تورات و انجیل نیست؛ بلکه در برابر این اقدام، تمامی ملل جهان باید به یاری ادیان آسمانی بشتابند. در غیر این صورت سرانجام خوبی در انتظار ما نخواهد بود و در آن هنگام دیگر فرصتی برای پشیمانی وجود نخواهد داشت.

اوایل صبح امروز صد‌ها معترض عراقی به قرآن‌سوزی در سوئد مقابل سفارت سوئد در بغداد تجمع کردند و آن را به آتش کشیدند.

 این اتفاق تنها چند ساعت پس از آن رخ داد که پلیس سوئد بی توجه به اعتراضات چند میلیارد مسلمان در جهان تنها چند هفته پس از قرآن‌سوزی در روز عید قربان مجوز یک هتک حرمت دیگر به قرآن و پرچم عراق را صادر کرد.

برچسب ها: مقتدی صدر ، سوئد ، هتک حرمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۹ تير ۱۴۰۲
مگه این نگفته بود دیگه میرمو بر نمیگردم، باز ک نزدیک انتخابات عراق شده و سر و کلش پیدا شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۹ تير ۱۴۰۲
؟؟؟؟
آخرین اخبار