باحضور معاونت شرکت ساخت وتوسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور عملیات ساخت بخشی از قطعه دوم بزرگراه بابامیدان –گچساران –بهبهان در شلالدان باشت آغاز شد.

باحضور کدخدازاده معاونت شرکت ساخت وتوسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور طرح ساخت قطعه ۲ باند دوم بزرگراه بابامیدان ـ گچساران ـ بهبهان در شلالدان بخش بوستان شهرستان باشت با اعتباری افزون بر هزار و  ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا شد.

پیمانکار این طرح گفت: این بزرگراه به طول ۱۴۵ کیلومتر چهار خطه، ۱۱ متر عرض، ۱۸ حلقه پل کوچک و یک پارکینگ و سه هزار و ۸۱۰ متر جداکننده به منظور ارتباط پنج استان فارس، بوشهر، کهگیلویه وبویراحمد، اصفهان و خوزستان ساخته می شود.

رزمان افزود: این جاده باتوجه به ترافیک بالا و آمار تصادفات از جمله راه‌های ایمن کشور و موجب رونق اقتصادی و اجتماعی در منطقه می‌شود.

وی ادامه داد: بخشی از این طرح به طول ۶ کیلومتر و برای خروج اضطراری از جاده اصلی است که مرحله اول آن به طول ۴ کیلومتر و نیم از تقاطع باشت تا ابتدای گردنه شلالدان با مشارکت شرکت ساحلی بوشهر تکمیل شد.

رزمان اضافه کرد: همچنین قطعه دوم به طول یک و نیم کیلومتر در گردنه شلالدان با مشارکت شرکت هفت پیمان گچساران اجرا شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح ایمنی و کاهش تصادف، زمان سفر، مصرف سوخت وسایل نقلیه و افزایش رونق اقتصادی منطقه عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.