معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه استان دارای کمترین نرخ بیکاری طی دو دهه اخیر است، گفت: سمنان جویای نیروی کار است و برای سال آتی نیازمند ۱۳ هزار نفر کارگر هستیم.

صادقی ، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تأمین نیروی کار مورد نیاز واحدهای تولیدی، صنعتی و فرآوری در استان سمنان بیان کرد: ۱۳ هزار نیروی کار برای توسعه واحدهای صنعتی نیاز است.

وی با بیان اینکه سامانه‌ای برای این موضوع طراحی شده تا بتوانیم تأمین نیروی کار را از نقاط مختلف استان و حتی استان‌های همجوار جذب کنیم، افزود: در کنار حفظ وضعیت موجود ایجاد اشتغال جدید دو اولویت استانداری هستند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه نرخ بیکاری استان به کمترین عدد خودش در ۱۸ سال رسیده است، تاکید کرد: تلاش برای حفظ وضعیت موجود یکی از اقداماتی است که با تسهیل و رونق تولید به دنبال آن هستیم.

صادقی با بیان اینکه تأمین نیروی کار و زیرساخت‌های مناسب در روستاها از جمله اولویت‌های استانداری سمنان است، ابراز داشت: در این مسیر تسهیلات تبصره ۱۶ با نرخ چهار درصد همچنین تبصره ماده ۱۸ اشتغال و تولید در استان پرداخت می‌شود و تلاش کردیم تا شرایط تسهیلات را نیز تسهیل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.