مطالبه دیرینه مردم اشتهارد در حوزه آب محقق شد

فرماندار اشتهارد از اتمام عملیات عمرانی ۴۲ کیلومتر خط انتقال آبرسانی به این شهرستان خبر داد و گفت: مطالبه دیرینه مردم محقق شد.

ابراهیم کردلو گفت: عملیات عمرانی ۴۲ کیلومتر خط انتقال آبرسانی به اشتهارد اتمام رسید.

وی بیان کرد: این پروژه برای شهروندان اشتهارد بسیار حیاتی و مهم است که با یک اقدام جهادی محقق شد.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: تأمین آب شرب سالم و پایدار از مطالبات دیرینه مردم اشتهارد بوده است که در دولت مردمی سیزدهم پیگیری و محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تنگناها و کمبودهای اعتباری اما اعتبار این پروژه تأمین و در نهایت اجرایی شد، شهرستان اشتهارد همواره دچار تنش آب بود و به دلیل بافت منطقه امکان استفاده از منابع زیرزمینی به اندازه مردم این شهرستان وجود نداشت.

کردلو با اشاره به شوری، تلخی و کمبود آب شرب در اشتهارد گفت: پیگیری اجرای پروژه انتقال آب به اشتهارد در قالب رینگ سراسری انتقال آب از حق آبه سد طالقان از مهمترین اولویت‌های کاری و پیگیری فرمانداری در دو سال گذشته بوده است.

وی اظهار کرد: پروژه خط انتقال آب از محدوده نظر آباد و نجم آباد به اشتهارد اردیبهشت سال ۱۴۰۱ آغاز شد که با پیگیرهای مستمر مسئولان و حمایت‌های استاندارالبرز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان به پایان رسید و مقرر است افتتاح این پروژه همزمان با سفر وزیر نیرو به استان البرز در روز پنجشنبه هفته جاری انجام گیرد.

فرماندار اشتهارد بیان کرد: پروژه خط انتقال آب شرب از حق‌آبه سد طالقان به طول ۶۲ کیلومتر در یک سال گذشته بارها مورد بازدید مسئولان عالی استانی و شهرستانی قرار گرفته است.

وی متذکر شد: به طوری که مسئولان در زمان‌های مختلف بارها از این طرح و روند عملیات اجرای آن به منظور رفع موانع موجود بازدیده کرده‌اند که بخش مهمی از موانع موجود در این بازدیدها رفع و پروژه با پیشرفت خوبی محقق شد.

برچسب ها: آب رسانی ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.