رأی شعبه تجدیدنظر ویژه سازمان تعزیرات حکومتی برای پرونده ۳۶ هزار کولرگازی در قوه قضاییه تایید شد.

شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: رئیس قوه قضاییه در راستای اعاده دادرسی و بررسی مجدد موضوع ماده ۵۰ مکرر ۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پرونده قاچاق ۳۶ هزار و ۵۱۳ کارتن شامل کولرگازی دوتکه و پنل موتور، رای صادره شعبه تجدیدنظر ویژه سازمان تعزیرات حکومتی را تائید کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: رئیس قوه قضائیه پس از بررسی مجدد این پرونده، رای صادره را خلاف شرع بین ندانسته و خواستار رفع توقف عملیات اجرای حکم صادره شده است.

شهرام محسنی افزود: با دریافت نظر نهایی رئیس قوه قضاییه، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی دستور اجرای حکم قطعی این پرونده را صادر و مأموران اجرای احکام تعزیرات حکومتی خوزستان را موظف کرد برای تعیین تکلیف کالا‌های مکشوفه دستور‌های لازم را به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کنند.

به گفته مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، شعبه اول ویژه تجدیدنظر سازمان تعزیرات حکومتی، شرکت را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت و ممنوعیت ۲ ساله از فعالیت به پرداخت هزار و ۴۹۳ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرده بود که این حکم به عنوان یکی از احکام قطعی و مهم شعب سازمان تعزیرات حکومتی با قید فوریت به اجرا گذاشته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار