مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان با حضور سردار رادان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان با حضور سردار رادان،   فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده سابق انتظامی استان کرمان در این مراسم گفت: پیرامون ما ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد؛ اما علم و دانش و منابع انسانی شجاع و کارآمد آن‌ها را به بالفعل تبدیل می‌کند.

او افزود: امروز، مرزی بین مردم و پلیس وجود ندارد و پلیس با استفاده از علم و فناوری، خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه می‌کند.

سردار ناظری بیان داشت : در ۴۰ سال خدمت خود به مردم، حقوق شهروندی همیشه مدنظرم بو ه است  و کیفیت را بر کمیت ترجیح  می‌دادم.

 محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این مراسم گفت: امنیت، حیاتی ترین نیاز بشر است که از آب و غذا و حتی بیماری هم مهم تر است؛ چرا که اگر امنیت نباشد، زندگی افراد به هم می ریزد.

او با بیان اینکه اگر همه چیز داشته باشیم؛ اما  امنیت نباشد، هیچ کاری نمی توان انجام داد، افزود: در همه حوزه ها، امنیت لازم است و فراجا حوزه گسترده ای دارد که با همه گروهای جامعه در ارتباط است.

استاندار کرمان تصریح کرد: حضور میدانی پلیس در همه مراسم ها و حوادث، نشان دهنده این است که مجموعه فراجا، موثر و کارگشا می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز گفت: نیروی انتظامی با ۳شناخت زمان شناسی قوی، شناخت ماموریت ها و شناخت میدان عمل  عمیق، ماموریت های خود را به بهترین وجه ممکن انجام می دهند .

او افزود: وقتی این ۳مرحله درکنار هم قرار می گیرند، نیروی انتظامی نیرویی پیشتاز می شود که در سایه شجاعت و عقلانیت در کنار تکلیف محوری ایفای نقش می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان داشت: سردار ناظری با حساسیت های کامل و با تکلیف محوری و اخلاق نیکو توانست ماموریت های خود را به  خوبی به سرانجام برساند.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: ما همه مدیون شهدا هستیم و باید راه شهداء را ادامه دهیم.

او افزود: خدمت کردن یک نعمت و توفیق الهی است و امیدورام من و همکارانم  با همراهی دیگر مسئولان  بتوانیم تلاش بیشتری داشته باشیم و خدمات موثری به مردم ارئه کنیم.

سردار فرشید بیان کرد: من و همه همکارانم به خود می بالیم که لباس مقدس پلیس را به تن کردیم و در خدمت مردم هستیم و ان شاء الله بتوانیم مدال با افتخار خدمت به مردم را حفظ کنیم.

او تصریح کرد: مساله امنیت بسیار ارزشمند است وباید همه سازمان ها، نهادها و مسئولان دست به دست هم دهیم تا امنیتی پایدار را دراستان کرمان رقم بزنیم.

تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان

در پایان این مراسم از خدمات سردار عبدالرضا ناظری قدردانی و سردار ناصر فرشید به عنوان فرمانده جدید کرمان معرفی شد.

 سردارناصر فرشید، تاکنون جانشین پلیس پیشگیری فراجا و طی سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی و طی سال‌های قبل از آن نیز جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر نژادسالاری
۱۹:۳۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
با سلام و خسته نباشید من یک شهروند این استان روز جمعه ساعت شش صبح در حال رفتن به بم بودم از مسجد ابوالفضل تا بم حدود پنجاه خودرو در جاده با سرعت بالا وهمگی با پلاک مخدوش حتی نرسیده به ایست بازرسی رستم آباد در لاین مخالف برمیگشتن خداوکیلی اگه نمیتونید بسپرید به دیگر نیروها بنده. در انتظار اقدام میمانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام مخلص سرداربزرگوارعبدالرضاناظری هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
سلام ودرود بر سردار ناظری بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۳۰ تير ۱۴۰۲
کاش یکی پیدا میشد که بتونه سیرجون معدن ارازل اوباش ایران رو کنترل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۹ تير ۱۴۰۲
درود بر سردار ناظری عزیز
آخرین اخبار