برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه استان یزد

دبیر نخستین یادواره شهدای رسانه استان یزد از برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه استان در مرداد امسال همزمان با روز خبرنگار خبر داد.

 سرهنگ ارادی نژاد دبیر نخستین یادواره شهدای رسانه یزد در دیدار با آیت الله ناصری، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد، با اشاره به اینکه تا کنون اهالی رسانه استان ۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده اند گفت: تلاش می‌کنیم در این یادواره از مجاهدت‌های این شهدا قدردانی کنیم.

او با ارائه گزارشی از روند برگزاری این یادواره افزود: هم اکنون دست اندر کاران برگزاری این یادواره در قالب هشت کمیته برای هر چه باشکوه‌تر شدن این یادواره تلاش می‌کنند.

دبیر نخستین یادواره شهدای رسانه یزد ادامه داد: این یادواره، مرداد امسال، در روز‌های مقارن با روز خبرنگار با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی برگزار می‌شود.

آیت الله ناصری امام جمعه یزد نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت نام و یاد شهدا بر تبیین فضیلت شهادت و اثر گذاری آن در بقای اسلام تاکید کرد.

او با بیان اینکه شهدا خط سیر خود را از اولیاء الله و انسان‌های خاص خداوند گرفته اند افزود: برگزاری اینگونه یادواره‌ها می‌تواند راه کمال و حقیقت را به آیندگان معرفی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.