معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش می‌شود زائرسرا برای خدمات‌رسانی در ایام اربعین حسینی امسال آماده شود.

اعضای ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی چهارمحال و بختیاری در نشست این ستاد برای اعزام زائران از این استان هماهنگی لازم را ایجاد و مقدمات را فراهم کردند.

محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست اظهار داشت: بسیاری از ملزومات و امکانات لازم برای حمل و نقل و میزبانی از زائران اربعین حسینی در مسیر راهپیمایی و در کشور عراق فراهم شده است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: آب آشامیدنی، دارو، ژنراتور‌های گاز، گاز مایع، دستگاه یخ‌ساز و تانکر‌های آبرسان از سوی دستگاه‌های اجرایی و موکب‌ها تامین شده و سایر نیازمندی‌ها نیز در ادامه با جلب مشارکت‌های مردمی و همچنین کمک دستگاه‌های اجرایی فراهم می‌شود.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: تمام تلاش اعضای ستاد بر این است که امسال خدماتی مطلوب‌تر و باکیفیت‌تر به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

وی، آماده‌سازی زائرسرای استان در مسیر راهپیمایی اربعین را نیز موضوع مهمی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود زائرسرا برای خدمات‌رسانی در ایام اربعین حسینی امسال آماده شود.

حسین‌میرزایی ادامه داد: برای بهره‌گیری از فضای معنوی زیارت اربعین و همچنین رعایت نکات بهداشتی و ملزومات سفر نیز برنامه‌های تبیینی و آگاهی‌بخش از رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.