تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بانو امین (ره) تا ۱۵ مرداد

مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره بانو امین (ره) ویژه اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها تا ۱۵ مرداد تمدید شد.

مهلت ارسال اثر به دهمین جشنواره بانو امین (ره) که در راستای تجلیل از آثار برگزیده اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان و همچنین تلاش در راستای ایجاد فضای سالم برای رقابت پژوهشی از سوی معاونت پژوهش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها برگزار می‌شود تا ۱۵ مرداد تمدید شد.

صاحبان آثاری، چون پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح سه طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱؛ مقالات چاپ شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی در سال ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ و مقالات اساتید، پژوهشگران و طلاب در تمامی سطوح دو، سه و چهار به شرط عدم ارسال مقالات به نشریات، همایش‌ها و جشنواره‌ها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

در بخش ویژه این جشنواره، ایده‌ها، طرح‌ها و مقالات با محوریت «بخش جهاد تبیین» و «اصلاح سبک اقتصادی خانواده در راستای شعار سال (مهار تورم رشد تولید)» در نظر گرفته شده است.

دبیرخانه این جشنواره در دفتر همایش‌ها و جشنواره‌های علمی واقع در طبقه سوم کتابخانه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها واقع است و شماره تلفن ۳۲۱۱۲۱۸۶-۰۲۵ در روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۳ پاسخگوی طلاب و پژوهشگران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار