مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته صد‌ها طرح آبرسانی با هزینه ۵۴ میلیارد تومانی خیران در استان اجرا شد.

آقای خانی در مجمع خیران آبرسان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه از ظرفیت‌های خیران در اجرای طرح‌های آبرسانی استفاده می‌کنیم گفت: تامین ۶۰ کیلومتر لوله مورد نیاز، حفر و تجهیز ۱۳ حلقه چاه، اجرای ۱۲ واحد ایستگاه پمپاژ آب، اجرای ۳۳ کیلومتر شبکه توزیع آبرسانی، اجرای ۵۶ کیلومتر خطوط انتقال آبرسانی و احداث ۱۴ باب مخزن با مجموع ظرفیت بیش از پنج هزار مترمکعب از جمله اقدامات خیران آبرسان در استان است.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برای تکمیل و توسعه طرح‌های آبرسانی در تمام نقاط استان از همه ظرفیت‌ها برای جذب منابع مالی استفاده می‌کند که یکی از این ظرفیت ها مشارکت خیران است.

آقای خانی با بیان اینکه شناسایی، جذب و هدایت خیران را به مشارکت در توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب، پیشرفت‌های خوبی را در این زمینه فراهم می‌کند خاطرنشان کرد: طی امسال خیران زیادی در موضوع آبرسانی به روستا‌ها با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مشارکت داشته اند.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این مراسم گفت: بنای کار مجمع خیران آبرسانی به روستا‌های محروم و فاقد آب آشامیدنی است.

آقای آقازاده افزود: اقداماتی در این زمینه انجام یافته است که می‌توان به ایجاد تشکل مجمع خیران آبرسان کشور و انعقاد سه تفاهم نامه با بنیاد برکت در مورد تکمیل آبرسانی به یک هزار روستا و مکاتبه با صنایع بزرگ کشور و نهاد‌های انقلابی و بنگاه‌های اقتصادی برای مشارکت در کار خیر آبرسانی اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.