مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: هر ۶ واحد این نیروگاه از ابتدای تیرماه با ۴۰۰ مگاوات افزایش توان تولید برق نسبت به مدت مشابه وارد مدار شده است.

 محسن حافظی، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: همکاران این مجموعه پس از ۹ ماه فعالیت تعمیراتی شبانه‌روزی توانسته‌اند هر ۶ واحد این نیروگاه را از ابتدای تیرماه با ۴۰۰ مگاوات افزایش توان تولید برق نسبت به مدت مشابه پارسال وارد مدار کنند.

او ادامه داد: نیروگاه رامین اهواز هم اکنون با ۶ واحد در مدار به ظرفیت  هزار و ۴۰۰ مگاوات در حال خدمات‌رسانی به مردم کشور است.

حافظی با اشاره به اینکه تولید برق در نیروگاه‌های حرارتی با سختی‌های فراوانی همراه است، ادامه داد: کارکنان نیروگاه رامین اهواز این روز‌ها در دمای ۷۰ درجه‌ای محیط کار به صورت بی‌وقفه در تلاشند تا خللی در تامین انرژی پایدار مشترکان صنعت برق ایجاد نشود.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز، خوزستان را دومین استان پرمصرف حوزه برق برشمرد و گفت: زندگی بدون برق در این شرایط طاقت‌فرسا است؛ از این رو لازم است مشترکان با صرفه‌جویی در مصرف برق و استفاده وسایل پرمصرف پس از ساعات پیک به بهبود شبکه برق کمک کرده تا بتوانیم در روز‌های گرم سال، برق پایداری را در اختیار هموطنان خود قرار داده و تابستان را با موفقیت سپری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.