معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مشاوران حوزه وزرا در امور ایثارگران با حدود هزار نفر از ایثارگران خراسان رضوی دیدار کردند و به درخواست و مطالبات آن‌ها گوش دادند.

صدیقه خدیوی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: علاوه بر برپایی میز خدمت، ۴۱ نفر از مشاوران وزرا و روسای برخی نهاد‌ها و سازمان‌ها از جمله ثبت احوال و صدا وسیما با حضور در ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی استان با کارکنان شاهد و ایثارگر دستگاه‌ها و مدیران ادارات کل دیدار‌های تخصصی در حوزه ایثارگری برگزار کردند.

او دیدار با خانواده شهدای دستگاه‌های اجرایی را از دیگر برنامه‌های هشتمین سفر استانی مشاوران حوزه وزرا در امور ایثارگران دانست و افزود: عمده مطالبه بررسی شده در دیدار این گروه با جامعه شاهد و ایثارگر استان موضوع تبدیل وضعیت شغلی این قشر به استخدام رسمی بوده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: نحوه ارتقا شغلی کارکنان شاهد و ایثارگر و نحوه ارائه سهمیه ایثارگران در خدمات ادارات آب، برق و گاز از جمله دیگر مباحث طرح شده در نشست‌ها با مشاوران وزرا بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.