هزاران معترض در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی چند روزه را از تل آویو به سمت قدس اشغالی علیه اصلاحات قضایی پیشنهادی كابينه نتانیاهو آغاز کردند.

اعلامیه تظاهرات اعتراضی در حالی شامگاه سه شنبه اعلام شد که هزاران تظاهرات کننده در آستانه رای گیری مجلس درباره یک بند کلیدی دستور کار اصلاحات، ایستگاه‌های قطار و جاده‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را مسدود کرده بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بارونز، شیکما برسلر، رهبر معترضان در یک پیام ویدئویی درباره این راهپیمایی گفت: زمان برای یک حرکت قاطع فرا رسیده است. او در مورد راهپیمایی اعتراضی سه شبه ۷۰ کیلومتری گفت: چند روز طول می‌کشد، ما به شما (شهرک نشينان صهيونيست) نیاز داریم به ما بپیوندید.

اعتراضات روز سه‌شنبه در اراضی اشغالی که به عنوان «روز ملی مقاومت» نام‌گذاری شد، پس از آن صورت گرفت که قانون‌گذاران در اولین قرائت لایحه‌ای را برای محدود کردن بند «عقلانیت» به تصویب رساندند که از طریق آن قوه قضاییه می‌تواند تصمیمات دولت را نقض کند.

موشه رادمان ۳۸ ساله، یکی از معترضان با اشاره به تصمیم پارلمان رژیم صهیونیستی گفت: شنبه شب به اورشلیم (قدس اشغالی) می‌رسیم و در اطراف کنست خیمه‌هایی برپا می‌کنیم.

این اعتراضات در حالی صورت می‌گیرد که اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور رژیم صهیونیستی، برای یک دیدار رسمی و بررسی اختلافات ميان تل‌آويو و واشنگتن در آمريكا به سر می‌برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۸ تير ۱۴۰۲
ای خداراصدهزارمرتبه شکراسرائیل چاهی راکه چندین سال کارش بودبکنه خداراشکرخودش داره میوفته توش ایشالاداخل همین چاه خفه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۸ تير ۱۴۰۲
حداقل آنها آزادند که بخاطر اشتباهات مقاماتشان اعتراض کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۸ تير ۱۴۰۲
عجیبه!!!! اونا تو تظاهراتشون پرچم رژیم جعلی و اشغالگرشون رو هم بالا میبرن. اون وقت یه عده احمق تو ایران به اسم اعتراض به پرچم ایران عزیز چند هزار ساله توهین می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۸ تير ۱۴۰۲
نابودی صهیونیست های اشغالگر نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۶:۱۶ ۲۸ تير ۱۴۰۲
سلام،

بخش عمده تغییرات در کابینه تصویب شده، پس تظاهرات عمومی به درد نمی خورد، باید به سمت مراکز حکومتی بروید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۸ تير ۱۴۰۲
علیک سلام.
دوست عزیز اونجا ایران نیست.....
اگر دقت کرده باشی نه پرچم سوزوندن،نه عکس چهره هایی که سرباز نظام شون هستن و نه کتاب مقدس شون .....پس باز هم به اغتشاش گرای ایرانی شرف دارن!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۸ تير ۱۴۰۲
مرگ بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۸ تير ۱۴۰۲
شما مزدوران غربگدا و شرقگدا و صهیونیسم و رژیم‌های غاصب و اشغالگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۸ تير ۱۴۰۲
سلام.مرگ بر اسرائیلی های نفوذی و منافقینی که گرانفروشی چندبرابری راه انداختند.واردات میلیونی خودروهای زیر ۱۸۰۰cc،همچنین هیبریدی،برقی را بدون تعرفه و یا با تعرفه دو درصد برای عموم مردم ایران آزاد کنید و به این انحصار و احتکار،گرانفروشی ده برابری و استعمارگری پنجاه ساله سایپا و ایران خودرو پایان دهید.
آخرین اخبار