معاون مجمع خیرین سلامت کشور امروز در رشت گفت: احداث دهکده سلامت در گیلان از ضروریات این استان است.

اسماعیل غنیان، معاون هماهنگی و امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور امروز در نشست مجمع سالانه خیران در رشت احداث دهکده سلامت در گیلان را از ضروریات این استان دانست و گفت: این مجمع آماده همکاری و حمایت از سرمایه گذاران و متولیان این امر است. 

او شناسایی نیاز‌های حوزه سلامت و جلب کمک‌های خیرین برای سرمایه گذاری در این زمینه را دارای اهمیت اعلام و تأکید کرد: مجمع خیرین سلامت در حال حاضر در ۳۵۰ نقطه کشور شعبه دارد.

به گفته معاون هماهنگی و امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور، بیش از ۱۵۰ هزار خیر تاکنون در این مجمع حضور یافته اند و در سال گذشته، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان کمک کردند.

غنیان با بیان اینکه نشر علم، فرزندان صالح و کار‌های خیرانه، سه عامل مهم در ماندگاری نام نیک برای انسان محسوب می‌شوند، افزود: فراوانی جمعیت نیازمند تحت پوشش کمیته امداد در گیلان، مسئولیت سنگینی بر دوش مجمع خیرین سلامت می‌گذارد.

او با بیان اینکه در ۱۰ سال گذشته، ۱۵ هزار میلیارد تومان از سوی خیران حوزه سلامت به توسعه امکانات و افزایش خدمات بهداشتی و درمانی استان‌ها کمک شده است، تصریح کرد: سهم گیلان از این رقم حدود ۲۵۰ میلیارد تومان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.