کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز ۷۳ میلیارد تومان خروج نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه ثبت شده است.

محمد غفوری گفت:  در معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد بیش از ۱۶ هزار واحدی و درصد تغییرات مثبت ۰.۸۳ درصدی در جایگاه ۲ میلیون و ۱۶ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۹ هزار واحدی و درصد تغییرات مثبت ۱.۳۳ واحدی در تراز ۷۱۲ هزار و ۵۳۹ واحدی قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز امروز روندی مثبت ثبت کرد.

این کارشناس بازار سرمایه می گوید: حجم‌معاملات امروز بازار سرمایه حدود ۱۰ میلیارد برگه سهم در بازار ثبت شده و ارزش معاملات حدود ۷ هزار میلیارد تومانی رقم خورده است و در نهایت ۷۳ میلیارد تومان خروج نقدینگی افراد حقیقی را از بازار سرمایه شاهد بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۵۷ درصد بازار یعنی ۳۶۲ نماد در وضعیت منفی و ۴۳ درصد بازار به عبارتی ۲۳۵ نماد در محدوده مثبت به کار خود پایان دادند امروز در ابتدای معاملات بازاری مثبت را شاهد بودیم اما ابتدای تایم دوم بازار میزان عرضه ها افزایش یافت و در نهایت سرعت رشد بازار کم شد در کل بازار سرمایه امروز روندی متعادل و مثبت را شاهد بود و شاخص کل توانست مجدد به کانال دو میلیون واحدی بازگردد.

او مطرح کرد: امروز بازار سرمایه شاهد یک عرضه اولیه بود صنعت فلزات اساسی امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی را  ثبت کردند و بیشترین خروج نقدینگی به صنعت بانکی اختصاص یافت.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: مهم ترین اخبار امروز جلسه دولت در خصوص نرخ خوراک پتروشیمی ها  و رفت و برگشت های مربوط به این اخبار بود که در کل خبر نرخ خوراک پتروشیمی ها به شدت بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار