مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان امروز اعلامیه ی صادر شده در خصوص ممنوعیت میزبانی آبادان در رقابت های لیگ برتر را تکذیب کرد.

شاهین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت : تا کنون هیچ اعلامیه ای از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در خصوص ممنوعیت میزبانی آبادان در رقابت های لیگ برتر به دست ما نرسیده است.

گفته می شود دیروز خبری به نقل از سازمان لیگ برتر منتشر شد که در آن اعلام شده بود آبادان به دلیل فرسودگی موجود در ورزشگاه تختی این شهرستان اجازه ی میزبانی در شهر خود از حریفانش را به ویژه در بازی های ابتدایی لیگ برتر ندارد و قرار است نخستین رقابت این تیم با استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان پایان روند بهسازی ورزشگاه تختی این شهرستان تا قبل از نخستین بازی گفت : دوشنبه و سه شنبه هفته آینده نمایندگانی از سازمان لیگ به آبادان می آیند تا از نزدیک وضعیت این ورزشگاه را بررسی کنند.

او با تاکید بر اینکه نخستین بازی در آبادان برگزار می شود گفت : البته تلاش ها بر این است که با بهسازی ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر ، این ورزشگاه برخی بازی های صنعت نفت آبادان را در آینده پوشش دهد.

این مسئول گفت : فردا قراردادی با اداره نفت و گاز اروندان خرمشهر منعقد می شود تا به زودی فرآیند مناسب سازی شرایط آن برای رقابت ها آغاز شود.

سید یوسف موسوی رئیس واحد اماکن و منازل سازمانی پالایشگاه آبادان نیز به جزئیات اجرای پروژه بهسازی ورزشگاه آبادان پرداخت و گفت: این پروژه با اعتبار تقریبی ۱۶ میلیارد ریال انجام می شود و در حال حاضر با تلاش شبانه روزی۵۰ نیرو پیشرفت ۵۰ درصدی دارد.

به گفته او روند بازسازی ورزشگاه تختی آبادان از هجدهم تیر ماه در راستای عمل به الزامات تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال و تعمیر بخش های نیازمند تعمیر آغاز شد. 

بنا بر اعلام  رئیس واحد اماکن و منازل سازمانی پالایشگاه آبادان مقاوم سازی سکوها ، روشنایی تامین، اتاق داوران،بهسازی و ایمن سازی رختکن ها و اتاق خبرنگاران و همچنین احداث سرویس های بهداشتی جدید از جمله اقداماتی است که قرار است در قالب این پروژه صورت گیرد. 

صنعت نفت آبادان ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در نخستین بازی خود از استقلال تهران میزبانی می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.