دهقان گفت: به زودی جلسه‌ای با هیات عمومی دیوان عدالت اداری برای پیگیری دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر بازنگری در ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی برگزار می‌شود.

محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره پیگیری دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دیوان عدالت اداری بیان کرد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا افراد دیگری هم در دولت هستند که شرایط مشابه لطیفی داشته باشند نیز توضیح داد: بله، ولی در زمان حاضر راجع به لطیفی رأی صادر شده است.

در پی رأی اخیر هیات عمومی دیوان عدالت اداری ناظر بر ابطال انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به سبب مغایرت این امر با ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه، دستور اعمال «ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری» ناظر بر رسیدگی مجدد را صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
شما جهادی ها و انقلابی مثل اینکه آخر پارتی بازی ،رانت بازی و مافیایی کری هستنید !!!! !!

واقعا خجالت نمی کشید ؟؟؟؟؟؟!!!!

نخبکان بهترین دانشگاههای کشور که رییس پارایشان نیست و به خاطر میثم لطیفی دم کلفت آزمون استخدامی هم از آنها گرفته نمی شود چه گناهی کرده اند ؟؟؟؟!!!


بله بدترین و ضعیف ترین دولت تاریخ ایران

بصورت رسم پارتی باژ ترین دولت ایران هم شد ؟؟؟؟؟!!!!

آقای دهقان شما داعیه دنی داری و عدالت محوری داشتید حال چه شد از پارتی بازی رییس حمهور استقبال می کنید ؟؟؟!!!
آخرین اخبار