مدیر کل بهزیستی در چهارمین روز از هفته بهزیستی از افتتاح مرکز مشاوره دولتی غرب شیراز و افتتاح کانون روانشناسان فارس خبر داد.

محمدرضا هوشیار با بیان این که تا کنون بهزیستی فارس خدمات مشاوره رایگان را با خط تلفن ۱۴۸۰ به هم استانی‌ها ارائه می‌داد و در سال گذشته بیش از صد و سی و چهار هزار تماس موفق با این خط برقرار شده، گفت: به مناسبت هفته بهزیستی مرکز مشاوره دولتی حضوری غرب شیراز واقع در بلوار صنایع، جهت ارائه‌ی خدمات مشاوره حضوری با تعرفه‌ی دولتی به هم شهریان افتتاح شد.

او گفت: جهت شناسایی زودرس اختلالات دوران کودکی، در سال گذشته با اجرای طرح غربالگری اضطراب توسط بهزیستی فارس بیش از ۷هزار کودک در رده سنی ۵ تا ۶ سال توسط بهزیستی غربالگری اضطراب شده اند و از این تعداد هزار و هشتصد کودک مشکوک به اختلال اضطراب به روانشناسان و مشاوران ارجاع شده اند.

مدیرکل بهزیستی فارس ضمن اشاره به افتتاح کانون روانشناسان برای اولین بار در استان فارس، گفت: در مرکز مشاوره و روانشناختی حضوری دولتی غرب شیراز، خدمات روانشناختی در حوزه‌های زوجین و خانواده، کودک و نوجوان، مشکلات بالینی، مشاوره سالمندی و پیش سالمندی. مشاوره فردی و گروهی، مشاوره ژنتیک پیش از ازدواج در ازدواج در راستای صیانت از جوانی جمعیت، ارائه آموزش‌های گروهی پیش از ازدواج، زندگی خانواده و بلوغ و نوجوانی و مهارت‌های زندگی به افراد متقاضی انجام می‌شود، ارائه خدمات مشاوره برای جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد و بنیاد شهید و ایثارگران بصورت رایگان و برای عموم مردم با تعرفه دولتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار