طراحی جلد جدید "کتاب جوانمرد" روایت زندگی شهید ابراهیم هادی، با حضور مادر شهیدان حمیدی زاده و نماینده، ولی فقیه رونمایی شد.

پوستر اولین پویش مطالعاتی "سلام بر محرم" به همت جوانان مسجدی و قرارگاه سنگر کتاب بجنورد و نیز طراحی جلد جدید "کتاب جوانمرد" روایت زندگی شهید ابراهیم هادی، با حضور مادر شهیدان حمیدی زاده و نماینده، ولی فقیه رونمایی شد.

مراسم رونمایی از پوستر اولین پویش مطالعاتی "سلام بر محرم" با محوریت کتاب " جوانمرد" و نیز رونمایی طراحی جلد جدید این کتاب بعد از ظهر امروز سه شنبه برگزار شد و اجرای این پویش رقابتی به طور رسمی آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در این مراسم، تلاش جوانان مسجدی را در معرفی کتاب "جوانمرد" تحسین کرد و آشنایی و مطالعه زندگی شهید "ابراهیم هادی" را مهم خواند.

وی اهمیت شناخت شهدا و تأسی پذیری از شیوه زندگی آن والامقامان را مورد توجه قرار داد.

«سبزه گل حمیدی پور»، مادر شهیدان والامقام «فیروز حمیدی زاده» و «نریمان حمیدی زاده» و نیز خواهر شهید گلگون کفن «عقیل حمیدی پور» نیز در این مراسم حضور داشت و تکریم شد.

 اولین پویش مطالعاتی "سلام بر محرم" با محوریت کتاب «جوانمرد» است که این کتاب روایت خاطرات و زندگی شهید عالی مقام «ابراهیم هادی» است که از بیست و هفتم تیرماه آغاز شد و تا دهم شهریور ماه و در آستانه اربعین حسینی ادامه دارد.

 علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و شرکت در این پویش رقابتی می‌توانند به نشانی sangareketab.ir مراجعه کنند.

برچسب ها: کتاب ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.