معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:سوگواره احلی من العسل با حضور ۲ هزار دانش آموز عاشورایی در اردبیل برگزار می‌شود.

غفور حضوری در جلسه هماهنگی احلی من العسل اظهار داشت: سوگواره احلی من العسل به همت آموزش و پرورش استان و با مشارکت سایر نهاد‌ها و ارگان‌های فرهنگی استان، با حضور ۲ هزار دانش آموز ۱۳ ساله اردبیلی، ششم محرم همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری برنامه‌های ولایی از جمله احلی من العسل گفت: این سوگواره، یکی از برنامه‌های تاثیر گذار از نظر نقش الگویی حضرت قاسم بن الحسن (ع) برای جوانان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساخت‌های ششگانه آن، هدف نظام تعلیم و تربیت را رساندن انسان به حیات طیبه عنوان کرد و افزود: سوگواره احلی من العسل به یاد شهادت حضرت قاسم (ع) نوعی درس ولایت مداری برای جوانان و نوجوانان بوده و در راستای تحقق حیات طیبه است. گفتنی است سوگواره احلی من العسل همه ساله به یاد شهادت حضرت قاسم بن الحسن (ع) با حضور پرشور دانش آموزان ۱۳ ساله سراسر کشور در روز ششم ماه محرم برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.