کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: از امروز چهارشنبه هوای خنک از مناطق مختلف استان خارج و به تدریج هوای گرم مستقر می‌شود.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: هم اکنون آسمان نقاط مختلف استان عمدتا ابری بوده و در طارم با نفوذ سامانه پرفشار از سوی دریای خزر، آسمان ابری و در ارتفاعات مه آلود است.

وی با بیان اینکه شرایط جوی استان تا پایان هفته جاری پایدار نیست، یادآور شد: به دلیل عبور امواج ضعیفی از استان و ورود ابرهای همرفتی شاهد رعد و برق و بارندگی های پراکنده و محلی در استان خواهیم بود.

سلطانی گرمترین منطقه استان زنجان را طی ۲۴ ساعت گذشته شهر گرماب با ۳۴ درجه سانتیگراد و خنکترین نقطه را شهر سجاس با ۱۳ درجه سانتیگراد بیان کرد.

وی دمای فعلی هوای زنجان را ۱۷ درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۳ و ۲۸ درجه، ابهر ۱۴ و ۲۵ درجه، خرمدره ۱۴ و ۲۶ درجه، آببر ۱۷ و ۳۰ درجه، سلطانیه ۱۰ و ۲۷ درجه، قیدار ۱۶ و ۳۰ درجه و ماهنشان ۱۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.